Barghoun Event 2015

25 November, 2015
Another project by Cimenterie Nationale....

Barghoun one of the closest villages to the company has celebrated the opening of another development project supported by CN under its community services and consisting on enhancing its roads situation. 

The ceremony was held on Thursday, 12th of November, at the town's hall under the patronage of Koura Kaemakam Ms. Catherine Kfoury and in the presence of Municipality Heads, Mayors and other key persons in addition to citizens from the village and other surrounding villages. 

The ceremony began with a word from the Mayor who talked about this project thanking all the parts who supported it while dedicating a special thanks to CN for its continuous support and for always giving the village all the backups it needs to move forward. 

Mr. Haddad grabbed the opportunity  from his spontaneous speech to talk about the "old but gold" relationship between the company and Barghoun and the big interest dedicated from years to this village as well as the surrounding ones. 

Then the Kaemakam ended the celebration with an extremely wonderful speech where she has appreciated the continuous hard work of this village even with the very small and limited budget they have, thanking all who have supported them with a special thanks to CN as well for its sustainable presence and support around the region! 

The event went great, full of positivity and communication....It has given the chance for a direct contact between all the invitees.

  لقد قامت بلدة برغون بإفتتاح مشروع توسيع طرقاتها بدعم من شركة الترابة الوطنية "إسمنت السبع"  و ذلك برعاية و حضور قائمقام الكورة، ممثل عن نائب رئيس مجلس النواب فريد مكاري، رئيس إتحاد بلديات الكورة، رئيس إتحاد المخاتير، رؤساء للبلديات، مخاتير،  و غيرهم من فعاليات و جمعيات و أندية بالإضافة إاى أهالي برغون و القرى المحيطة بها 

يسرنا اليوم نقل الأجواء الإيجابية في التواصل و التعاطي التي طغت على  هذا الإحتفال و التي هيمنت بين جميع الموجودين

لقد إفتتح الحفل بكلمة من مختار برغون الذي تحدث فيه عن مشروع توسيع الطرقات في البلدة و التحسينات التي يسعون دائما إليها حيث شكر من خلاله شركة الترابة الوطنية على دعمها المستمر في جميع المشاريع و وقفتها الدائمة إلى جانب هذه القرية. من هنا كان للمدير الإداري لشركة الترابة الوطنية الأستاذ روجبه الحداد كلمة عفوية تحدث خلالها عن العلاقة القديمة التي تجمع الشركة مع بلدتي برغون و بدبهون بالإضافة إلى الإهتمام الكبير و المعزّة الخاصة التي تكنها الشركة ليس فقط لهتين البلدتين إنما لجميع القرى المجوارة. و في النهاية إختتمت الحفل القائمقام بكلمة تقدير و شكر لهذه البلدة التي تسعى دائما للتحسين بالرغم من ميزانيتها المحدودة كما توجهت بالشكر الكبير إلى الشركة على مشاريعها و دعمها المستمر في المنطقة  بالإضافة إلى شكر لجميع الجهات المعنية و إتحاد القرى الدائم مع بعضهم

لقد أتاح هذا الحفل فرصة التواصل  بين جميع المدعوين بإيجابية مطلقة

PHOTO GALLERY

CERTIFICATIONSView All
In recognition of its environmental achievements, more
Join Our Team
Interested to join our team and build a future career? Do not hesitate to send us your CV!
Please do not hesitate to contact us for more information on the following:

Tel: +961 5 922320
admin@cimnat.com.lb
© 2017. All rights reserved Cimenterie Nationale Sitemap | Vacancies | Contact Us