Maan Nohakik Campaign

02 December, 2014

Under the scope of its Corporate Social Responsibility (CSR) strategy, Cimenterie Nationale (CN) in collaboration with the Chekka Municipality launched the Maan Nohakik Campaign on Friday, 14th of November 2014 at the town’s Municipality Hall; 
The objective of this campaign is to create a further economical link between the company and the local suppliers in Chekka. 
A team of volunteers formed by CN employees distributed folders / applications to every shop and supplier in Chekka. This application will be then returned to the company and evaluated by the supply chain department. 
Again, CN aims at enhancing its relationship with the community and contribute to its growth.


أطلقت شركة الترابة الوطنية و بالتعاون مع بلدية شكا برنامج "معا نحقق" نهار الجمعة الواقع فيه 14-11-2014 في دار البلدية. هدف البرنامج بالدرجة الأولى إلى تنشيط العجلة التجارية و الإقتصادية في البلدة لما يسهم في إزدهارها على كافة المستويات . 
البرنامج يأتي ضمن خطة المسؤولية المجتمعية التي تعمل الشركة في إطارها، سبقته استعدادات ساهم فها متطوعون من موظفي شركة الترابة الوطنية عبر استمارات احصائية وزعوها على جميع المؤسسات الصناعية، التجارية الحرفية و غيرها. 
من شأن هذا البرنامج  إعطاء صورة واضحة عن مقدرات البلدة بغية زيادة نسبة المشتريات  و مضاعفة عدد الموردين المحتملين للتعامل مع شركة الترابة الوطنية  في المرحلة المقبلة.

PHOTO GALLERY

CERTIFICATIONSView All
In recognition of its environmental achievements, more
Join Our Team
Interested to join our team and build a future career? Do not hesitate to send us your CV!
Please do not hesitate to contact us for more information on the following:

Tel: +961 5 922320
admin@cimnat.com.lb
© 2017. All rights reserved Cimenterie Nationale Sitemap | Vacancies | Contact Us